دوره آموزشی : شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در نگهداری و تعمیرات و روشهای تحلیل آن

عنوان دوره: شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در نگهداری و تعمیرات و روشهای تحلیل آن

 

  • شرکت کنندگان یا مخاطبان دوره :کلیه مدیران و کارشناسان نگهداری و تعمیرات
  • مدت دوره : دو روز (۱۶ ساعت) ۱۲ ساعت تئوری و ۴ ارزیابی و گزارش
  • اهداف دوره: آشنایی فراگیران با نحوه محاسبه و تحلیل شاخص های کلیدی عملکرد در نگهداری و تعمیرات
  • نحوه برگزاری : حضوری درسازمان
 

نتایج دوره :آشنایی عملی فراگیران با محاسبه بیش از ۱۰۰  شاخص کلیدی در ارزیابی عملکرد سیستم نت

سرفصل های دوره :

  • مفهوم  و جایگاه شاخصهای مدیریت  عملکرد در فرایند نت
  • عملکرد واحد نت چه وقت اثربخش می باشد؟
  • از چه ابزاری برای ارزیابی عملکرد موضوعات نگهداری و تعمیرات استفاده کنیم؟
  • دسته بندی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) نت براساس مدل MP-KPI و MR-KPI
  • مفهوم Leading و Lagging در شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
  • دسته بندی KPI و FI براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC)
  • هدف گذاری در زمینه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
  • معیارهای انتخاب شاخصهای کنترل عملکرد براساس نقشه راه نت
  • شاخصهای ارزیابی هزینه نگهداری و تعمیرات
  •  شاخصهای ارزیابی قابلیت اطمینان و قابلیت تعمیرپذیری
  • شاخصهای کنترل عوامل اثرگذار بر قابلیت اطمینان و قابلیت تعمیرپذیری
  •  مفهوم شاخص اثربخشی کلی تجهیزات (OEE) و نحوه محاسبه آن
  • آشنایی با شاخصهای هم خانواده OEE ( OPE-OLE-OBE)
  • شاخصهای ارزیابی عملکرد پرسنل مجری فعالیتهای نگهداری و تعمیرات
  • شاخصهای ارزیابی عملکرد فرایند برنامه ریزی و زمانبندی نت
  • محاسبه عملی شاخص های منتخب، شامل شاخص های فنی، هزینه ای و سازمانی
  • پیش نیازها برای محاسبه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
  • تهیه گزارشات هدفمند در نگهداری و تعمیرات
  • ایجاد سیستم داشبورد اندازه گیری و آنالیز عملکرد
  • تحلیل شاخصهای نگهداری و تعمیرات به کمک چرخه PDCA
  • عنوان زبانه ۱
  • عنوان زبانه ۲
  • عنوان زبانه ۳
  • عنوان زبانه ۳
  • عنوان زبانه ۳
زبانه ۱ | محتوا شما
زبانه ۲ | محتوا شما
زبانه ۳ | محتوا شما
زبانه ۳ | محتوا شما
زبانه ۳ | محتوا شما

درباره رزگار جهاندیده

رزگار جهاندیده (مدیر سایت مین مگ) هستم، ارشد مهندسی صنایع - صنایع دانشگاه علم و صنعت , و 10 سال سابقه در زمینه نگهداری و تعمیرات و سیستم های مدیریت دارایی های فیزیکی .در حال حاضر مشاور و مدیرپروژه های مدیریت دارایی و نگهداری و تعمیرات و مدیریت فرآیندهای کسب و کار در مرکز آیریم (www.i-REAM.com) ، عضو انجمن بین الملی نگهداری و تعمیرات آمریکا (SMRP) و سردبیر مجله نگهداری و تعمیرات اطمینان هستم. موبایل : 09120710635 تلگرام : jahandidehR@

همچنین ببینید

کارگاه PMO

فیلم آموزشی کارگاه PMO (بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه)

فیلم آموزشی کارگاه PMO (بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه) در این ویدئو کارگاه آموزشی …

۲ نظرات

  1. درود و سپاس از زحمات شما اگر اینجانب را از دوره های آموزشی آن سازمان محترم آگاه سازید ممنون می شوم

  2. سلام دوست عزیز
    دوره های آموزشی و تقویم آموزشی سالانه و ماهانه بزودی همین جا اطلاع رسانی می گردد.
    با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *